ADA moss cotton

Arista , March 04 2013
A
Arista

ADA Moss Cotton

Dit weekend besteld op Azaqua samen met "The book of ADA" en het zou al onderweg zijn naar hier. Lekker snel.

http://www.azaqua.nl/87-244-thickbox/moss-cotton-200m.jpg

http://www.azaqua.nl/87-245-thickbox/moss-cotton-200m.jpg
Moss Cotton (200m)
€ 9,90 (excl verzending)
Moss Cotton is speciaal draad voor het vastbinden van mos, zoals Javamos of Fissidens sp op drijfhout. De donkergroene kleur lijkt op die van Willow Moss en het materiaal zal biologisch worden afgebroken nadat Willow Moss zich vast heeft gehecht op het hout of de stenen.

Ik post mijn bevindingen normaal eind deze week.

z
zoetwatersteven

Super , ziet er gemakkelijker te knopen uit dan visdraad :)

E
Eska

Ik gebruikte vroeger naaidraad, zelfde principe, maar vergaat niet, dus dit is beter

Nu doe ik het vooral met secondelijm ;)

N
Nightelven

Eska" post=56595:

Ik gebruikte vroeger naaidraad, zelfde principe, maar vergaat niet, dus dit is beter

Nu doe ik het vooral met secondelijm ;)

Met secondelijm? Meende da echt?

B
Berre83

op aanraden van eska heb ik da ook is me secondelijm gedaan en kben daar heel content van.gaat makkelijk en het mos word nergens geplet ofzo...

N
Nightelven

Berre83" post=56622:

op aanraden van eska heb ik da ook is me secondelijm gedaan en kben daar heel content van.gaat makkelijk en het mos word nergens geplet ofzo...

Allez, ik ga dat ook moeten uitproberen in het nieuwe bakje. Want met die draad was dat nogal een gedoe en dat ging ook niet altijd op de stukken hout die ik had.

E
Eska

hier was de topic Evi : secondelijm en aquariumgebruik

A
Arista

Gisteren 16 maart dus, het ada Moss cotton gebruikt. Knoopt zeer goed en blijft goed zitten. Niets speciaals eigenlijk maar dat verwachte ik ook niet. Nu eens kijken hoe lang het duurt tot het mos hecht aan de tak en de draad zou tegen dan stilletjes aan biologisch afgebroken moeten zijn. Ik volg het .

Groeten.